«رد گکو تی دی ایکس» (Red Gecko TDX) مینی کمپر کاملا جدید که برای شاسی‌بلندهای کوچکی مانند «سوزوکی جیمنی» بهینه شده، یک خودروی قدرتمند «آفرود» است که آماده ماجراجویی در سراسر آفریقای جنوبی و حتی فراتر از آن است.

کمپر قطره اشک

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از نیو اطلس، طول این کمپر کمتر از ۴ متر ، وزن آن کمتر از ۴۵۴ کیلوگرم و ظاهرش مانند پناهگاهی با پوشش «رپتور» است و آماده مقابله شجاعانه با همه عناصر است. این کمپر آنچه را که برای زنده ماندن در طبیعت نیاز دارید به ارمغان می آورد. این کمپر را که به دلیل کوچکی و شکل ظاهرش به «قطره اشک» تشبیه شده « قطره اشک کوچک» نیز می‌نامند.
 

تصاویر | از ساحل تا بیابان با میکرو کمپر استثنایی «رد گکو» | سبک، راحت، ایمن و مستحکم

گکوها (نام مامورلک خانگی که برای این کمپر هم بسیار با مسما به نظر می‌رسد) هم خزنده‌های زیبایی هستند و هم نامی بسیار محبوب برای محصولات خودروهای آفرود.

«رد گکو» (Red Gecko) یک استارت آپ مستقر در کیپ تاون است که راه خود را مانند بسیاری دیگر از سازندگان تریلرهای آفرود به بازار پیدا کرده است تیمی که از سایر اشکال کمپینگ سرخورده شده بود و مشتاق چیزی بود که بتواند زمان راه‌اندازی آن را به صفر برساند. به دلیل اینکه هدف از کمپینگ برای همگان استراحت و تفریح است، این شرکت طرحی را دنبال کرد که سبک وزن، راحت، ایمن و قادر به رفتن به هر جایی باشد.

تصاویر | از ساحل تا بیابان با میکرو کمپر استثنایی «رد گکو» | سبک، راحت، ایمن و مستحکم


در زمانی که کمپرهای ساخته شده با ظاهری شبیه «قطره اشک» از  ساختار چوبی دور شده و به سمت جایگزین‌های کامپوزیتی رفته‌اند، Red Gecko با افتخار ساختار قدیمی کمپر خود را نگه می‌دارد و استدلال می‌کند که اگر «تخته سه لا» هنوز برای ساخت خانه و قایق مورد استفاده قرار می‌گیرد، قطعا می‌توان با استفاده از آن همچنان یک تریلر کمپینگ را ساخت. بجای پوسته آلومینیومی که معمولا برای پوشاندن قاب‌های چوبی و جلوگیری از رسوخ رطوبت استفاده می‌شود، Red Gecko از پوشش «راپتور» استفاده می‌کند که احتمال پوسیدگی ناشی از لغزش رطوبت بین چوب و پوست را از بین می‌برد.

تصاویر | از ساحل تا بیابان با میکرو کمپر استثنایی «رد گکو» | سبک، راحت، ایمن و مستحکم


«رد گکو» چوب خود را به شکل یک قطره اشکی اصلاح شده با انتهای مسطح در آورده که ما را به یاد Oregon Trail'R Do-Drop می‌اندازد، اما با دیوارهای جلو و عقب کشیده‌تر. عقب دم مانند Kamm پایه محکمی برای یک درب عقب کوچک فراهم می‌کند که یک گالری ساده و کاربردی با میز کار با عرض کامل و کشوهای زیر پیشخوان را پنهان می‌کند. کشوی سمت چپ به اندازه‌ای است که اجاق گاز دوگانه سوز قابل حمل Cadac را که سوخت آن توسط یک بطری LPG ۳ کیلوگرمی تامین می‌شود در خود جای می‌دهد.

تصاویر | از ساحل تا بیابان با میکرو کمپر استثنایی «رد گکو» | سبک، راحت، ایمن و مستحکم


میز تاشو روی دیوار سمت راست فضای کار یا ذخیره سازی اضافی را برای آشپزخانه یا به طور کلی  فضای باز برای استراحت فراهم می‌کند. میزهای جانبی کشویی اضافی را می توان به صورت اختیاری اضافه کرد. در طول سواری، میز کار آشپزخانه به عنوان نوعی کف صندوق عقب عمل می‌کند و فضای امن و همواری را برای حمل جعبه، کیف و لوازم ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 774776

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha